Monday, January 10, 2011

JAGA HATI VS MAKAN HATI

Entah la, tiba-tiba rasanya macam nak menulis plak aku pagi-pagi buta buta nie...rasanya banyak benda yang aku nk ceritakan..semuanya seolah-olah berlumba untuk keluar dari kotak fikiran aku...

JAGA HATI?...mesti korang semua tertanya kan kenapa aku buat ISU ini...

Sememangnya aku banyak menjaga hati, terutama hati rakan-rakan disekeliling aku..bagi aku..dengan cara inilah yang membolehkan aku lebih mengenali mereka..mungkin aku ni jenis penyabar kot..entahla..Tapi yang aku dapat rasakan..setiap kali aku bersabar dengan apa yang kena pada aku, setiap kali itulah aku sering MAKAN HATI dik kerana ingin MENJAGA HATI sesetengah pihak..hanya aku saja yang tahu betapa sakitnya HATI aku ini.

Tak mengapalah...selagi aku boleh bersabar, aku bersabarlah..dah tak boleh sabar..aku letus kan je laa..time tu baru tau siapa hamba ALLAH yang bernama Mohammad Fariq B. Mihat.

No comments:

Post a Comment