Saturday, January 29, 2011

AKU BENGANG

Kusut betol kepala aku skunk nie...macam2 benda nak kena hadap...pasal kerja la...pasal kerjaya laa..pasal kehidupan laa.pasal kawan-kawan laa..ermmm..semuanya nak kena pikir kan..mane la aku bole tahan camni kan...ermmm..pasal kawan-kawan ni juga bole dikatakan ISU yang terbesar gak laaa...kadang-kadang tu, demi nak menjaga hati kawan-kawan nie..hati sendiri gak yang merana nyer..ermmm..Tapi yang pasti, kali ni memang aku cukup2 terasa dan ada sedikit bengang...kalau xbagi aku guna or pinjam ker..gtau je laa..xpayah la nk wat itu, wat ini..aku paham dan aku bole terima..ni wat aku sakit hati jer..aku tau la ko skunk dah ada kerja bagus..tapi jangan la nk belagak..xbagus camtue..

Aku xpenah kot wat ko camnie...kedekut dengan ko ker..berkira dengan ko ker...ape2 je laa..sakit kan hati ko ker..lagi la jauh sekali...tapi ape yang aku dapat...ni ko wat kat aku, xper la beb..aku paham kot..maybe ko xselesa n terpaksa...so watla camnie..satu jela yang aku ko tau, yang aku xpenah anggap ko beban ke, musuh ker, ape la yang buruk2 kat ko...aku ikhlas..tapi dengan apa yang ko buat nie...aku memang dah tawar hati la nk berkawan atau nak macam aku baru kenal  ko dulu..semuanya dah x sama lagi laa..maaf kan aku k, kalo lepas ni aku akan buat ko keluar dari hidup aku...maaf sesangat k...aku rasa ko patut cari kawan-kawan yang bole terima perangai ko dan bole terima ko laaa...

Aku harap ko berjaya menjadi insan yang terbaek dari apa yang ko ada sekarang nie yer...

No comments:

Post a Comment