Sunday, January 31, 2010

Pertunangan Mohd Faizol Mihat

Last weekend aku balik kg..tapi tujuan aku balik kg kali ni sebab adik aku bertunang..dia tunang hari Sabtu lepas 30 Januari 2010...2 weeks before the engagement day aku ngan mak aku la yang bekerja keras nak menyiapkan kesemua hantaran dia...agakla penat la jugak..paling penat ofcoz la MAK aku la..dialah yang paling gembira sekali...mau tak nya gembira...anak pertama yang bertunang kan..walaupun langkah bendul kan..hehehehe...so excited la mak aku nie..kalo bole abis la satu kedai tempat beli barang-barang hantaran tue dia nak belinya...

Adik aku bertunang ngan orang PAHANG..tapi buat majlis kat Klang, Kg. Teluk Panglima Garang...coz family tunang adik aku tue dah berpindah ke sana...Penat gak la..rombongan pihak lelaki semuanya 8 kereta...5 dari melaka 3 dari KL...

So far Majliis berlangsung dengan jayanya la...anyway CONGRATULATIONS to my brother...hope sampaila ke jinjang pelamin...Setahun dari sekarang...kumpul duit tue banyak2...

No comments:

Post a Comment