Tuesday, January 19, 2010

SUKAR?

tidak tahu megapa,
begitu sukar untuk aku melafazkan perkataan yang sgt puitis itu,
mungkin masih belum kutemui cinta yang sebenar ataupun aku masih mahu menipu diri aku sendiri yang aku juga turut mencintai nya, yaa. namun tetapi aku tidak berbohong yang aku selalu merinduinya tapi rindu aku padanya hanya sebagai seorang TEMAN SAHAJA. jadi betul lah hati aku hanya menipu yang aku mencintainya sebaliknya hati aku untuknya hanya lah sebagai teman TERCINTA. fullstop.
mungkin aku selalu merasa aku nieyh bukan yang terbaik untuk si dia, ataupun aku memang tidak layak untuk bersamanya,rakan-rakan sentiasa mempertikaikan untuk aku bersamanya, yaa. aku bersependapat sedemikian juga, ada juga rakan yang sering memaksa aku bersamanya, tapi dengan secara pantasnya aku memberitahu mereka "jangan memaksa untuk aku mencintai dengan orang yang aku tidak boleh LANGSUNG bersama apatah lagi MENCINTAInya" bukan aku mahu menidakkan apa yang dia lakukan untuk aku, aku sgt sgt menghargainya tapi entahlah, mcm ada satu batu penghalang yang seolah-olah tidak membenarkan aku bersama sidia . urm atau mungkin aku masih tidak melupakan lagi org yang lama yang perna singgah dihati aku walaupun kini atau dulu dia sudah byk kali ulang pada ku yg dia sudah mempunyai kekasih hati,ohh fariq fariq tolong bangun dari tidur kau la weyy. kau mungkin xdpt dia... yaa. benda itu semua aku tau tapi...... entah la,
aku redha dan pasrah saje. aku sudah lupa akan dia, now aku hendak mulakan hidup baru dan juga episod baru. xada cinta cinta. biarlah cinta itu dtg sendiri, -gedik- urm biarlah aku nak buat pegakuan yang hati aku masih belum dimiliki dan xkan mencari selagi ia tidak datang sendiri. titik

No comments:

Post a Comment