Tuesday, January 26, 2010

Bila lama tak jumpa

Semalam aku dapat call dari orang yang lama aku x jumpa or berhubung..tak ader persengketaan pun between us..cuma masing-masing sibuk ngan kerja masing-masing...almost 5 month la xberhubung...Sebelum aku melalut panjang lebar...meh aku bagi intro ckit pasal budak nie...dia ni setahun atas dari aku...asal Perak (nape dapat banyak kawan orang Perak ek? LOL )...orangnya cool...buat aku selesa la nak kawan ngan dia...

Nak dijadikan citer..semalam petang la..after lunch..sedang kusyuk aku buat Design..tiba-tiba..."Niga neomu saenggajnaneun nale..."phone aku nya sms ringtone...sapela pulak sms aku nie...aku check...terpapar nama kat screen phone aku..nama dia...terus nervous aku..ntah..tiba2 jer..yela kan..dah lama kot we all x sms or call...aku baca apa dia sms aku...dia kata "hai, apa kaba?"...so kitaorang pun sembang2 la secara sms...last dia ajak aku lepak..nak jumpa katenya..coz dah lama sangat kot xjumpe..

So mlm td aku ke Damansara la..kitaorang lepak2 laa...bila dah jumpe tue...ermmm...macam2 la kitaorang sembangkan...ketawa la..sedih la..hehehhe...tengah-tengah makan...tiba dia ajak tengok wayang...aku ngan dia terus ke wayang GSC OU...kononnya nak tengok citer Adnan Sempit la...tapi tengok jam dah pukul 10.30pm...lastly kitaorang decide tuk tengok citer The Spy Next Door...Comedy Movie...bestla citernya..asyik ketawa je...Movie start kol 11.15pm..abis kol 1.15am...Abis wayang kitaorang balik...aku sampai umah kol 2.30am...

No comments:

Post a Comment