Sunday, January 24, 2010

Last Weekend!


Alhamdulillah, kerana masih lagi diberi kesempatan oleh ALLAH untuk mengemaskini blog ini. Terima kasih Ya ALLAH kerana masih mengizinkan aku untuk berkongsi cerita dan idea bersama sahabat pembaca.

Weekend kali nie agak best laa...coz abg aki n ijad datang umah..dorang further study kat Politeknik Shah Alam.. Engineering Courses...sokong dorang coz masih berminat nak further study...chaiyok chaiyok..aja aja...cam biasa laa..dorang  bertolak dari Batu Pahat jumaat pas magrib..n smpai Shah Alam pukul 11 lebih camtu laa..Dorang terpaksa gerak awal dari Batu Pahat sebab kelas dorang awal pagi..kol 8.30am dah start class...agak struggle la dorang untuk 2 tahun nie...xper...Di mana ada kemahuan di situ ada jalan kan..hehehehe..

So setiap weekend...dah x la bosan..coz ader guest kat umah kan...atlease der gak member2 nak gurau kan..Aku kenal Abg Aki @Yaacub Zaki nama sebenarnya from housemate aku Zaki...dia lah yang memperkenalkan aku pada Abg Aki ngan Family nya sekali...happy kenal ngan keluarga dorang (Abg Aki)...happening family..Aku kenal Abg Aki sejak 2 tahun lepas...his a nice guys..baek dah banyak bagi nasihat...tapi mulut leh tahan gak la..cam mak2...kalo menganjeng or melaser..memang kepakaran dia laa...jangan mara k Abg Aki...hehehe...kitaorang der minat yang same..iaitu BOLING..memang kaki boling laa nak kate..pantang ajak..mau kan ajer,,,berentap memang best ngan Abg Aki...teror giler la dia men...manjang nak strike jer...hampeh tol...

Sorang gi kawan Abg Aki yang further kat Poli..Ejad..ejap pun aku kenal dari Abg Aki...Ejad orangnya kecik jer...xlah beso mane..tapi suara...mak ai..kalahkan petir..berdentum-dentum la..hehehehe...cam iklan ubat sakit tekak tue la...hehehehhee..jangan mara ejad k...hehehehehehe (larikkkkk)...ejad jenis sempoi orangnya...Ejad orang Muazam..

Ni la dari kiri  Ejad & Abg Aki

Ape-ape pun...u guys memang best laa..memang sekepala laa..hehehe...

No comments:

Post a Comment