Saturday, January 23, 2010

AJL 24



last 2 weeks aku involved AJL ke 24..cam biasala..best giler..deco tahun nie agak simple compare last year nyer deco la...tapi grand la...AJL tahun ni memang paling best la dari tahun2 sebelum nya..coz semua FINALIST hebat hebat belaka...memang best giler la...berbaloi la tgk..stadium jgn cakap la..penuh giler..sampai ader yang berdiri..ermm...itula penangan AJL ke24 kali nie...

Tahun nie aku jadi crew tuk Post Party...Thanks to Favors by Eddy coz ajak we all join this event...Aku start tengok AJL time dorangw at rehearsal sampaila ke final rehearsal n final AJL..memang best la...Actually pada aku.. preferment mlm tu paling Ofcoz la Dato Siti Nurhaliza & Lan and the typewriter...



rehearsal n final AJL..memang best la...Actually pada aku.. preferment mlm tu paling Ofcoz la Dato Siti Nurhaliza & Lan and the typewriter.T aku smbung lagi k...

No comments:

Post a Comment