Saturday, October 23, 2010

TASIK SHAH ALAM

Tasik Shah ALam?..pastu ramai yang tahu tentang tasik nie...tempatnya indah..sesuai untuk melakukan aktiviti riadah bersama keluarga..tak terkecuali gak la aku..sejak 3 bulan lepas...aku mula melakukan aktiviti riadah, iaitu Jogging...jogging one of my therapy for STRESS...ye la kan..keja cam aku ni memang selalunya stress jer..Sejak kebelakangan ini aku memang agak stress la dengan keja...keja yang melambak2...pastu dtg lagi 3 4 BIG PROJECT, mati wooo...tapi nak tak nak..terpaksa la kan aku buat..sape lagi kalo bukan yang buat..mau nangis la boss aku kalo aku x siapkan kesemua desihn2 tue...

Ada 3 projek besar la yg aku kena hadap...Projek pertama, under Kementerian Asas Tani, Projek kedua, Under MITI n projek ketiga under, Lembaga Nanas Malaysia...semuanya melibatkan design yang tough...n konsep yang berlainan...memang agak pecak kepala laa...tapi, aku amik tu semua sebagai cabaran untuk aku lebih maju dan tingkat kan lagi serta mantapkan lagi design2 aku...hehehehe...terima kasih BOSS bagi kerja yg banyak kat anak-anak buah...hahhahhaha...

Setiap hari lepas waktu keja, aku akan ke tasik Shah Alam untuk beriadah...tak kirala aku bz camne pon..aku akan luang masa 1 jam atau 1 jam setengah untuk ber JOGGING...atlease boleh gak la aku turun kan berat badan aku yg dah mencecah 60KG nie...tak sanggup aku nk timbang berat sekarang nie...ermmm..nasib badan laa...

Aku suka la JOGGING kat Tasik Shah Alam, coz ramai orang n semuanya melakukan xtvt yang sama...xla bosan kan...walaupon kat rumah aku ader GYM, aku lebih suka JOGGING kat luar..fresh air n leh CUCI MATA...ahahhahaha...no la..juz kidding...Aku pon dah ada kawan-kawan JOGGING sekali..ader la dalam 3 4 orang...si KAMARUL, SHAHRUL, DAN, IMRAN & ader lagila..lupa plak namanya sape...budak sek18..

Dorang ni semua memang pelarila..memang x bole follow sgt la dorang nie...kalo dah start berlari..memang x berhenti la...sampai mengah-mengah la aku dibuatnya...Kadang-kadang lepas JOGGING aku akan masuk office semula...tu dah memang kebiasaan aku la...pas jogging masuk keja semula..keja sampai pukul 11.00pm or 12.00am...pastu balik rumah..mandi2 n terus tido...

Ermmm...nak tulis ape lagi erk...aku ni bukannya pandai mengarang pon...hehehe...ikut dan je nak tulis...hehehe..apa yang tertulis ni la yang terkuar kat kotak pemikiran aku nie...

No comments:

Post a Comment