Monday, October 11, 2010

Majlis Pertunangan AKU!

Majlis Pertunangan AKU!


Mesti ramai yang tekejut bila baca caption aku tu kan...hehehehe ' Perasan Sendiri'...Sebenarnya pada 9 Oktoer 2010 yang lepas, kawan baik aku iaitu Hisham@chacham telah selamat melangsung Majlis pertunangan dengan pasangannya iaitu Lysa...Hisham merupakan kenalan aku sejak tahun 2005, di mana waktu itu aku sambung pelajaran di UiTM Shah Alam..Hisham merupakan bekas pelajar IKIP atau Kolej IKIP yang terletak di Pahang.

Time study dulu memang best giler n bagi aku DEGREE merupakan sweet moment yang tidak bole aku lupakan..pelbagai xtvt yang kitaorang jalan kan..dan Alhamdulillah..until now...our relationship as friend still close n really2 close...

Lysa pulak merupakan adik kepada salah seorang kawan baek aku jugak iaitu Hazril@timone..his my best buddies..tabik ckit laa...Timone same dengan hisham..umo pon sebaya n blaja pun sama...dorang berdua juga d faeari IKIP...lepak dengan timone best..ade je story yang nak disembangkan...n the best part is, kalo lepak ngan timone nie..x sah kalo glass kat atas meja tu x penuh...dah penuh barula balik...so korang paham-paham la kan betapa lamanya kitaorang lepak...n apa yang kami bualkan bukanla benda2 yang xder faedah..sumanya berunsurkan ilmu...

Cukupla koy intro pasal dorang nie..hehehe..main citer aku kali ni adalah pasal majlis pertunangan Hisham & Lysa..jejak je aku kat umah lysa aku dah tepehgun dah..bukan ape..aku cakap ngan zaki "ki, ni majlis tunang ke?majlis kahwin?"...zaki cakap: "Majlis Pertunangan laaa..."...Mak ai...kemah besar...orang ramai...fuyoooo..cayalah...kalo Majlis Persandingan nanti tak tahu la camni banyaknya orang2 nie...mahu sekampung laa...hehehhe...

Pada hari berkenaan, lysa memang cantek dengan mengenakan busana berwarna PEACH, makeup artis oleh Su Chantek..bila jari ni dah laju bergerak...banyak la benda nak ditulisnya..tapi bila minda dah xmampu nak menegeluakan ISI nya...TIDO aje le jawapanya...Update later...






No comments:

Post a Comment