Thursday, October 14, 2010

KENAPA KAU?

Cinta yang hadir di saat aku benar-benar memerlukan semuanya dusta belaka. Tapi mengapa perasaan ini berpaut pada seorang insan yang telahpun dimiliki, yang tidak tahu yang aku benar-benar menyintainya. Memang pada mulanya sukar untukku tempuh semuanya ini. Hanya kerana kau pergi meninggalkan aku tanpa kau sedar CINTA ku sedang berputik di hatimu. Dengan deraian airmata ku terpaksa tahankan dukaku untuk memadakan rinduku padamu. Kau tahu betapa sakitnya ku menanggung ini keseorangan...Kau tahu, selama ini aku meyakini kau akan bahagia dengan INSAN yang kau sajungi, namun salah dugaanku..aku dengar khabarmu di bisikan telingaku, kau begitu PILU bersama dengannya..MENGAPA? Haruskah aku memberitahu padamu tentang perasaan ini? Sedangkan aku tak pasti yang kau juga menyintaiku. AH!...biarkan..sesungguhnya aku tak mampu juga untuk menyakiti hati seorang insan yang SEJANTINA dengan ku...Ya ALLAH, ampunkanlah segala dosa-dosa ku, kembalikan aku yang TABAH dulu..berikanlah aku kekuatan dalam mengharungi dugaanmu, sesungguhnya aku ini benar-benar hambamu yang lemah..AMINNNNN....

No comments:

Post a Comment