Tuesday, October 19, 2010

HATI INI

Setelah diri ini kehilangan dirimu, aku hilang kata-kata cinta, setiap apa yang aku tulis..pasti tidak ku temui akhirnya...semuanya bermain di fikiran, tapi tak dapat aku luahkan...Aku kecewa dengan sikapmu, hati yang terluka ini masih belum terubat..lama ku tunggu, suatu penantian yang belum ada jawapannya..masih ada harapan atau tidak..setelah kau pergi..aku ilang arah, hari-hari yang berlalu ku rasakan sepi..sepi tanpa cinta dan tawamu...

Airmata yang mengalir tidak mampu ku tahan lagi..mengalir dan terus mengalir..hati ini hancur...segala kenangan manis semuanya ilang bagai ditiup angin..aku memujuk hati ini sendiri setelah sekian lama kau pergi...Ku biarkan semuanya berlalu..aku terima satu HATI baru, seseorang yang boleh dikenali sebagai "S" boleh menggantikan mu..tapi apa yang aku idamkan tak seindah yang disangka, kami tak serasi..kerana kehidupan yang berbeza..dan terlalu mengongkong...kau pun tahu perangai aku...aku bukan jenis suka dikongkong...RIMAS!!!! Akhirnya kami berpisah..tidak lama hubungan selama hubungan aku dan dirimu..Tapi kenapa hati ini susah untuk menerima orang lain..kenapa?...kenapa?...

Sehingga kini, aku masih belum bole melupakan mu...kepahitan yang kau berikan masih belum boleh membuatkan aku meupakan mu...adakah aku perlu buka sedikit ruang hati ini untuk orang yang betul2 bole menyanyi aku...ermmm..aku berserah je laa....

No comments:

Post a Comment