Monday, March 1, 2010

Uncle William


Abang Aki & Aku..masing-masing ngan minuman...

Sabtu lepas..aku zaki, abg aki & ejad..kitaorang gi makan kat William Kelana Jaya...mula-mula ingat nak makan kat area Shah Alam jer...tapi...saje jer la nak makan jauh-jauh n sedap ckit kan..so, kata sepakat ke William laa...time nk William..we all agak kelam kabut ckit r..coz masing-masing x ingat jalan...cam aku sah2 dah 4 tahun x pi william...yang len sikit lebih kurang r...same jer..ehhehee....last last aku call Helmi tanyer jalan..n helmi guide we all...n the end..we all sampaila ke destinasi nya..ahaks...enjoy....teman makan malam ni.."MAKAN SAMPAI BERAK"...

Ejad & Zaki..masing-masing ngan minuman mereka...

Paling best malam tue..kitaorang di suggest kan oleh uncle william new menu...pelik-pelik gak la nama makanan yang disebut oleh uncle william nie...wat wat paham kan ajer  ler...

Makanan aku " Peporoni Cheese & Hot Dog"


Makanan Zaki "Smoke Turkey Carbonara"


Makanan Abg Aki " Garlic Olive Seafood Spaghetti "

Maaf ejad..makanan anda tidak dapat d'upload yer...coz pic ang x bluetooth kat aku...t aku upload len k...hehehehe...bab minuman plak..haiyooo matila...gedabak besor...len minum tuk 3 4 orang la...tapi ni sorang je minum..bayang kan je la yer..."BIG GLASS"...


Minuman Zaki " Soda Herbs"


Minuman Aku " Rebina Longan"


Minuman Ejad " Manggo Mix Fruit"


Minuman Abg Aki " Guava Asam Boi"

Tengok jam kol 2am..times up!....balik time..hehehehheehe....sampai je kat umah..masing-masing xbole tido..pewot sengkak...so layan muvi la...tengok citer "SANTAU"..memang seram r citer nie...betul-betul la citer bagi impact kat aku...hehehehehe


No comments:

Post a Comment