Monday, March 8, 2010

SEHARIAN D'KL


Hai semua..masih bernyawa aku tuk update Blog aku yang tak seberapa nie...ermmm...juz nak share citer-citer jer..weekend ritu aku lepak KL..umah boss aku wat partime wedding...aku sampai KL pun agak mlm la...singgah mcD jap..coz Pakcu lapaq (Boss)...beli Mac Chicken rasenya...n 1 Sunday Ice cream..malam-malam makan ice cara gak...sejuk jer...

Next day kitaorang ke PAVILION..sambil cari2 barang n jalan cuci mata..masuk la hampir ke semua kedai kat PAVI tue..paling best ADAM ader sekali...ADAM anak Pakcu..his cute boy...nakal n cerdik...suka sakat dia..paling best ADAM manje giler...

ni ADAM...budak cute
Pas penat jalan-jalan..kitaorang singgah minum n makan kat The Loaf...1st time lepak sane..aku suka...lagi2 kek dia tue..perghh....marvelous laa...harga pun xmahal...ader cheese n toping dia yang best...kepelbagaian perisa la...lepak-lepak tengok jam dah kol 4 lebey...Balik...

Thx Pakcu make it our Dinner best...Masakan Italy.. Spaghetti n Salad...cool...suke2...pas makan aku pun pulang ke S.Alam semula...coz ader orang dah panggil suwuh balik..SEHARIAN LA JUGAK AKU KAT KL weekend ritu...best sgt2...

No comments:

Post a Comment