Tuesday, March 2, 2010

Gucci by Gucci

Baru aku sedar..ghupe-ghupenya dah berbulan-bulan aku xbeli or dapat perfume baru...hehehehe..Nak jadikan citer...ader member aku bagi beg Dunhill kat aku..dalam..dalam beg tu ader 1 miniature perfume Gucci by Gucci nie...bila aku test..perghhh...terus jatuh cinta ngan baunya...ape lagi..berazam r nak ader satu gak...so semalam tercapai la hasrat nak pakai n memiliki perfume ni...Ku Bahagia....hahahahha...Bau dia jgn cakap r...memang sedap giler...fresh plak tue...Harrga dia leh tahan gak r...Single 90ml pun RM274...set dia around RM37+..camtu r...Bila balik umah..tgk koleksi-koleksi yang ada..mmm...bauan semua seakan-akan...berunsurkan cinamon..Ralph Lauren Romance Silver, Essey Miyake Classic, 

2 comments:

  1. 100% Authentic perfume with greatttt price!! do visit us now!!

    ReplyDelete
  2. hurm....Mr. Fareq..aper kata my bufday nanti u bagi i..hahahahah

    ReplyDelete