Tuesday, February 23, 2010

Aku Dan Sepatu Besi

Salam semua...

wahahaha...juz nak kongsi citer jer...last weekend xtvt aku bole dikatekan full gak r...macam-macam la yang dibuatnya...cam biasa laaa...setiap minggu umah kami akan didatangi oleh Abang Aki n Ijad...dorang wat partime study kat POLITEKNIK...dan 2 weeks dorang tak datang coz 1st week dorang der kursus kat Terengganu ke Kuantan..lupela..sowi bro..2 week dorang xder class n Chinese New Year kan...so last week barula nampak dorang semula..hehehe..tapi this time GG follow sekali...nak jalan-jalan KL katneya...biasala GG...(SHOPPING + Menghabiskan Duit yang banyak)..heheheheh...ampun ya GG...

Minggu nie Zaki xder...dia ke Kuantan...tengok ayah Hisham..masuk hospital..kena langgar lari...teruk gak laaa...Patah Tangan, Patah Kaki, Patah Tulang Rusuk, Paru-Paru rosak ckit...aku nak joi..tapi memandang kan umah kami didatangi tetamu...xkan tetamu dtg tapi tuan rumah xder kan...aku wakilkan Zaki je la kirim salam kat Family Hisham..."Aku doakan semoga ayah Hisham cepat-cepat sembuh" .

Abag Aki, Ijad n GG sampai kol 1 lebey camtue la...so masing-masing dah lapor...so kitaorang gi la makan...Qaseh 20-21 tutup..so kitaorang g makan kat Restoran Sri Bunga TTDI Jaya Shah Alam...Pas makan, kitaorang straight balik umah...depa dah penat..so nak tido katenya...

Around kol 4 lebey camtu..aku & GG siap-siap nak ke IKEA...GG nak carik barang-barang dia laa...aku follow kan ajer..Sampai IKEA dekat2 kol 6 camtula..biasalan JEM...Damansara la plak kan...sampai IKEA kita orang ape lagi..gi la usha kat tingkat atas dulu..tgk2 decor abru ke..ape2 ker...gi pun GG nk carik rak besi dia tue...GG beli banyak gak la barang..Rak besila..lilin laa...rak buku laa...n apa-apa lagi laa...Ratus gak la abisnya...Aku plak kalo dah sampai IKEA ni mesti beli 1 2 barang..ghupe2 nya 4 5 barang k..ahaks...aku beli lilin, kaki lilin, shelf...saje wat tambahan deko kat umah...

Besok nya ari ahad..hari yang ditunggu-tunggu..ahahahhaa...cam biasala..awal-awal pagi Abang Aki dah kejut kan aku..ermmmm....my sleep day...uwaaaaa...mmmmmm...tgk jam kol 8.45am...ermmmmm..awalnya...aku mandi n siap-siap...kitaorang rini plan nak ke Sunway Pyramid..nak men ice skating...wow..best-best..walalupun minggu sebelumnya tu aku dah men ice skating ngan adik aku..sampai lebam2 la lutut n kaki aku...tapi syok nya pasal...blasah kan ajer la...gi pun Abang AKi n GG 1st time nk men kan..gagah kan aje ler...

Sampai-sampai je kat Sunway Pyramid Ice..kitaorang usha-usha je dulu..amik feel katenya...hehe..mula-mula cam xnk men jer..yerla kan..masing-masing cuak..hehehhee..mau tidak...jatuh xpasal-pasal malu k...dah la semua orang tgk kita men kan..keliling plak tue...last-last men gak..hehehhee..enjoy giler time men nie...minggu ni minggu cuti..so price dia agak mahal ladari biasa...

Ice Skating RM 25

Glove RM 8

Total : RM 33

Agak mahal gak laa...tapi xper...once a time kan...tutup mate je bayor..ahaks...len kali kalo dtg bawak la Glove sendiri k..hehehee...tapi xla secantik Glove yang disediakan...pelbagai warna..hehehhe...striking giler warna nya...Time ni cam ramai giler orang men...kitaorang mula-mula tu cam ketam gak la...gugup k..hehehhe...lama kelamaan..ok jer...laju je meluncurnya..hehehe..Abang Aki n GG pun makin menunjukkan belangnya...meluncur tanpa batasan..tapi tegak je la...maintain x mo jatuh la tue..hehehehe...Hampir 2 jam kitaorang men ice skating..kitaorang pun kuar la..lapor puna der...

Kitaorang nmpak mcD...apa lagi..singgah laa...lunch kat mcD jer...cam biasala..kesukaan aku BIG MAG...rmmmm..lazat....LARGE..semuala nk LARGE kan....ahaks...pas makan + gosip + usha2...jam ditangan menunjukkan kol 3.30pm..kitaorang pun balik..coz abg aki der class kol 5.30pm t....

1 comment:

  1. wei...g ikea tak habak ya..nak kirim cermin lagi.main ice tu satu jam berapa hinggit.

    ReplyDelete