Tuesday, February 9, 2010

Aku Penat + Mengantok

Semalaman aku tak tido nie...ermmm....dah tahap giler aku dah skunk nie...mata dah xlarat nak bukak...otak dah tepu duk mikirkan idea...semuanya gara-gara projek "TUT....."...dah kerja dan tanggungjawab..so redha je la kan...periuk nasik katenya...hehehhee...

Aku mahu pulang lepas ni...aku nak tido puas-puas..lantak la ape nak jadi..jadilah...aku tak kisah...yang penting aku dapat balas balik tido aku ni...uwaaaa....dah la mengantok..pewot lapaq...mate berat....ermm....semuanya serba tak kena rini..ermmm...

Kalo la ader orang leh tolong urut-urutkan ker ka..tentu best...ermm....lega la ckit sengal2 badan nie...24jam duduk jer...daj nak naik senagl dal bontot n pinggang aku nie dibuatnya...Partner aku lagi la..mate masing-masing dah macam kongkang dah...hehehe...itam jer...bak kate "PAKCU"...boss part time aku...macam cam pakai eye shadow laa...natural jer...elok jer Gelung nya keliling mata..ahaks...

Aku mahu tidur untuk seketika waktu...Aku ingin lari dari realiti buat sementara waktu...melupakan segalanya berselirat di kepala...AKU MAHU TIDUR...zzzzzz


No comments:

Post a Comment