Friday, February 19, 2010

I LUV YOU...yeker?

Adakah aku jatuh cinta lagi..aku pun tak tau kenapa tiba-tiba timbul perasaan ni...

Selama hampir 3 tahun lebih aku berasa happy (walaupun x happy sangat la) kerana berstatus single..tiba-tiba jer perasaan cinta ku timbul secara tidak sengaja...

Dia hanyalah seorang kawan tapi tiba-tiba pula timbul perasaan cinta...

Adakah ini mainan perasaan atau ia sudah ditentukan...?

aku sendiri pun tak tau...

aku rasa betul-betul tertekan kerana hal nie...

matlamat aku skunk adalah ingin menyambung pelajaran aku semula dan mencari duit saja..kerana pelbagai tanggungan aku perlu pikul skunk nie...beri pada mereka yang selama ini sentiasa berkorban untuk aku...ni la saatnya aku membalas budi dan jasa mereka semua..

tapi kenapa...kenapa timbul perasaan ini..??

makin dibiarkan makin terasa berat beban yang aku terima..

sesungguhnya..

aku belum layak lagi untuk mencintai seseorang apatah lagi menjaganya sebab aku sendiri pun belum ada rumah sendiri..atau kekukuhan darr segi harta benda..camne la aku nak memiliki seseorang itu...

huhuhuhu...

Aku tak ingin jadi seperti mereka di luar sana yang bercinta tapi tiada apa-apa...

seolah-olah hidup dalam mimpi...ingat bercinta tak memerlukan $$$ ni ker...semuanya memerlukan $$$...ermm...

aku tak ingin jadi seperti mereka nie...tiada matlamat..tiada makna..tiada cita-cita..hanya sekadar memuas kan NAFSU semata-mata...

aku betul-betul rasa sedih...

disimpan dalam hati tapi hati yang terasa sakitnya...

nak diluahkan tapi terasa cam tak layak jer...

pening pening....

aku tak ingin dikecewakan seperti 3 tahun dahulu..sakit sangat-sangat...

huhuhuhu...

takpela...biarlah aku pikir camne nak hadapinya...

1 comment: