Monday, November 15, 2010

GIVENCHY PLAY INTENSE


Haruman yang berjaya mencuit hatiku ini

Tat kala aku lalu di celahan orang ramai, tiba-tiba hidung ini terbau satu haruman yang sungguh indah menusuk di hidung aku nie...berpaling gak la aku...mencari dari mana datangnya baua haruman itu...tapi aku tidak berjaya untuk mencari siapa pemakainya..ermmm...sedihhhnya...aku tak puas hati, aku terus ke kaunter perfume untuk mencari haruman itu...dah memang sifat aku, kalo nak sesuatu itu atau suka akan sesuatu itu..akan cuba sedaya boleh untuk mendapatkannya...dari satu kaunter ke satu kaunter aku cuba....last2 aku jumpa...ghupenya ni la haruman yang telah menarik perhatian aku tadi...memang sedap giler la bau nya...Perfume ni ada 2 set...Whiter version & Black Version..Baunya lebey kurang sama la...apa-apa pun...AKU SUDAH JATUH CINTA....rrrrr...dammmed!!!!!

Aku tanya la salesman tue, bape pricenya...hamikk kooo....RM2++...mak oii....mahalnya..napela aku suka perfume yg mahal2 nie...kopak2...nak beli tak nak...nak beli tak nak...dah la bulan ni aku nak bayar roadtax keta lagi...raya haji lagi..banyak wang diperlukan nie..ermmm.... :((

Takpela...aku pun beredarla dari kaunter perfume tu dengan perasaan sugul yang teramat sangat...nak wat camne kan...dah xder rezeki nak pakai perfume tue dalam masa terdekat nie...lagi pon perfume aku Paco Rabbane masih der lagi...guna je la...rrrr..NAK GAK NAK GAK NAK  GAK!!!!

in my Collection NOW!!!....

Eh!...tapi macam aku dah dapat je Perfume nie...hehehehhee...terima kasih beb sebab sudi hadiah kan aku perfume nie...aku amat menghargainya...

No comments:

Post a Comment