Friday, November 19, 2010

BROGA HILL

BROGA HILL?...pasti ramai di luar sana yang masih atau tak pernah dengar akan nama ini...aku pon same gak..bau0baru je tahu tentang nama tempat nie..Broga Hill sebenarnya adalah sebuah tempat yang cantik dan mempunyai landscape yang amat cantik...broga hill memang sinonim bagi photographer yang inginkan sesuatu yang menarik serta lain dari yang lain..hehehehhe...Aku belum penah sampai tempat ni lagi...itula besoknya aku nak ke sana...dah x sabar rasanya nak sampai ke puncak Broga Hill ni...yang penting, aku nak abadikan kenangan ni dengan merakamkan seberapa banyak gambar yang bole..hehhehe...tau la aku nie, kalo pasal bergambar..serah aje yer...ade je nk di POSE kan..hahahaha...itula Mohammad Fariq..memang suka bergambar..hahahahahhahaha....

No comments:

Post a Comment