Monday, December 14, 2009

Selamat Pengantin Baru

Alhamdulillah, kerana masih lagi diberi kesempatan oleh ALLAH untuk mengemaskini blog ini. Terima kasih Ya ALLAH kerana masih mengizinkan aku untuk berkongsi cerita dan idea bersama sahabat pembaca.

Pada 4 Disember 2009, aku telah ke Muar lagi...member aku kawen..Anuar Shakir dan Ummi Nadra..actually..dorang tu bukan la member sekolah or member sepermainan aku masa kecik-kecik dulu..dorang tu kawan housemate aku zaki_become office mate aku..n segala laa...kitaorang bertolak dari shah alam pukol 11.45pm..agak mlm gak la...aku bawak keta aku "WHITE ANGEL" aku tue...zaki plak bawak keta dia...2 keta dari shah alam..kitaorang ber-6 dari shah alam..keta aku : aku+mizi+Gjole & keta zaki : zaki+reza+alle..

Kitaorang singgah rehat jap kat RnR Seremban..pekena nescafe...wat ilang ngantok...around kol 1am kitaorang sambung perjalanan semula menuju je Muar...we all sampai muar around kol 3am...agak dingin la ketika itu...sejuk...kampung kate kan...we all straight to Mizi House...aku dak cik li..tido umah mizi..reza follow zaki balik umah dia...

Like usual la..kalo dah over limit time tido aku nie..it's to difficult la for to sleep kan..so aku lepak2 la tgk astro..layan laa citer2 ape2 kat astro tue...dat time...Sofi tak tido lagi..abg ketiga mizi..his farmer..toke lembu tue...banyak duit sehhh....

Keesokkannya 5 Disember 2009, tarikh keramat bagi pasangan mempelai...mereka akan bernikah pada pukol 2pm...


Upaca pernikahan berlangsung dengan jayanya..alhamdulillah..semuanya baek-baek ajer...tapi cam biasa laa...bakal pengantin..nervous yer..berpeluh-peluh gak la....aku,zaki dan mizi masing-masing xlepas la dari lensa kamera...klik sane...klik sini...klik klik klik klik..


Majilis selesai around kol 3.30pm camtu la..kalo tak silap aku la...pastu ader jamuan makan n sesi bergambar di pentas singgahsana raja 2 hari...hehehhee




MAJLIS PERSANDINGAN KEDUA MEMPELAI

Pada 6 Disember 2009, berlangsungnya Majlis Persandingan Kedua mempelai...same cantek sama padan...sesuai sangat..hehehhe...sedondon jer katenya...ahaks...Kedua mempelai mengenakan Busana Bewarna Emas...May be tema dorang GOLD kot...Di Raja la katenya..hehehehe...ape-ape pun...its very simple wedding...makanan pun sedap....i loike it...banyak gak la aku makan...maklumla..nak amik Energy...coz' nak cover wedding dorang nie kan...we all ni photographer bebas jer..saje jer snap rakan-rakan kawen kan...





Majlis abis around kol 5pm camtu la...aku balik cepat...mls nk lepak lame2...ngantuk..pas pekena nasik minyak...pergh...memang berat giler mate aku nie...aku ajak abg aki balik...the rest stay..lepak-lepak ngan pengantin..bergambar segala...Akhir kata..aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat ANUAR & PASANGANNYA....semoga berkekalan ke anak cucu yer....


No comments:

Post a Comment