Friday, December 4, 2009

Selamat Hari Lahir

Sedih dan kecewa rasa di hati ini. Bila kita beria-ria untuk menghantar sms kepada dia untuk mengucapkan "Selamat Hari Lahir" tapi hancur hati ini apabila mendapat balasan seperti ini "Thanks, siapa ni ye?". Terfikir sejenak, adakah aku tersalah nombor?. Atau hanya aku yang mengingatinya sedangkan dia sudah pun melupakan aku. Hanya aku yang menyimpan nombornya di dalam h/p aku tapi dia tidak. Aduh, rasa sedih dan terhina yang teramat sangat..

Tidak mengapalah, siapalah aku untuk dia terus mengingati. Hanya seorang insan yang tak punya apa. Orang kalau dah tak ingat pada kita apa lagi boleh buatkan, bungkus beg jalan lah woi..

Buat dia yang sudah melupakan aku, aku ingin mengucapkan "Selamat Hari Lahir yang ke-26 tahun". Semoga perjalanan hidupmu sentiasa mendapat keredhaan dariNya..

No comments:

Post a Comment