Tuesday, December 29, 2009

Aku Bengang AKu Bosan

Hurmm.. cuba dibayangkan kalau hidup kita sentiasa dipenuhi dengan kejutan, kegembiraan, dan sesuatu yang sentiasa membuatkan kita tersenyum.... alangkah indahnya kehidupan itu.. tapi aku bengang, mengapa aku tidak mendapat semua itu.. walaupun sekali.. untuk cuti ini... aku bosan, aku terus saja melelapkan mataku tika cuti ini.. tiada perkara yang aku boleh lakukan.. selain daripada melakukan kerja kerja yang telah mejadi kewajipan pada diriku. Entah mebgapa, dulu aku sering dihantui oleh perkara yang menyeronokkan.. 

aku mahukan sesuatau yang berlainan.. rak makanan empty, peti ais.. cuma sisa2... apa yang aku nak buat.. exercise... ke mana??.. amik gambo??.. how?.. nak bergaduh tak tentu hala ngan teman aku?... saja cari pasal... dah boring namanya... lepas 2-3 minit.. berbaik la.. malam kang gaduh lagi... hehehe... best tw kehidupan cm tue... terseksa orang oleh aku...hehehe...

dah la mate aku xder..lagi la bosan : p/s. weh cepatla balik sini..bosan dowh aku ko xder...nak gaduh2 pon xder orang...rrrrrrrrghhhhhhh!!!!!

oke larh... bengang aku + bosan aku...

No comments:

Post a Comment