Monday, September 20, 2010

Minum Petang @ Hailam Kopitiam

Jumaat lepas, Paan ada keja kat Shah Alam, dia kena cover Press Conference (PC) kat Glenmarrie...PC tu pukul 2.30pm..around pukul 3.30pm Paan call aku, dia kate dia dah abis PC n nak dtg umah aku lepak-lepak..ok jer..aku pun mandi la..siap2...Paan ni bukan nya leh caya...kang tiba2 dia ajak kuar la...xpasal aku kelam kabut di buatnya..

Betul pon apa aku jangka..Paan ajak aku lepak minum...Pusing punya pusing..cari punya carik tempat nak lepak minum nie...and the end we all decide dekat Hailam Kopitiam, Sek7 Shah Alam...Lame gak la lepak kat situ...kalo dah menyembang nie, memang x ingat nya la nk balek kan..ader jer topik yang nk dibicarakan...

Anyway, thx Paan...lepak2 ngan aku...ingat yer plan kita nk ke CAMERON t...







No comments:

Post a Comment