Tuesday, September 21, 2010

19 September 2010

Seperti yang diketahui semua orang, masa tidur aku sudah hancur, maka aku akan tidur dalam jam 5-6 pagi..bangun plak tak payah la tanya kan pukul berapa...tiba-tiba pukul 10pg, mamat R ni call aku.

mamat R : weh dok watpe?
aku       : tido laaa...nape?
mamat R : aku kat depan umah hang ni...bukak la pintu
aku         : haaaaaaaaaaa......?

Bayangkan sewaktu beradu, tiba-tiba kawan cakap dia ada depan umah, mau bengang n terkejut gak al...mau tak nya...ganggu kot masa tido aku...dah baru 4jam je tido, setelah semalam aku x tido...rasa nak jadi HULK pon der gak..menganggu betul time tido aku yang sedikit nie...


bila aku bukak pintu, niat nak jadi HULK tu tak menjadi..malah tiba-tiba bertukar menjadi angelic di pagi hari bila nampak dia bawak CUPCAKE yang sungguh comel n banyak...ader 26 pcs..n yang tengah-tengah sekali yang paling besar...dan tertera perkataan "HAPPY BIRTHDAY to Mista Ariq Sweet 26th"...thank you BFF ku...

aku memang x sangka la si mamat ni akan ingat birthday aku, coz semalaman kitaorang duk lepak n hang out kat USJ...dia x kata apa pon..yang len je der wish kat aku...tahun ni aku x celebrate pon besday aku...juz kawan2 terdekat yang ada jer ajak aku makan kat USJ...tapi sms bersusun-susun la masuk...biasala kan...time-time besday nie...memang camni la kan..ahaks..

ok,back to my story td...aku ngan muka x mandinya terus r ajak dia masuk umah dulu...aku suruh r dia duduk n tgk tv dulu..sementara aku mandi kejap...padahal dalam hati nie...baran gak r...tido x cukup la kan...pas mandi n siap, aku tanya dia..apa mimpi dia dtg bawak kek pagi2 nie...n apasal semlm diam jer...

si mamat R ni cakap "JUZ WANNA MAKE SURPRISE FOR MY BFF" tak bole ker...pelik gak la aku..xpenah-penah aku dapat surprise camni..tiba tahun 2010 ni aku dapat...suka gak laa...tapi cover je la...hahahaha...dia juga ada bagi aku hadiah..simple je la adiah dia...simple pim simple la...xder hal la...janji hadiah birthday kan...

anyway..thank you so much to R make my birthday morning so surprise...upcoming yours k...wait..hehehe...

No comments:

Post a Comment