Wednesday, December 22, 2010

OLDTOWN VS TRON

TRON


Semalam 22 Disember 2010,
Semalam aku balik awal..pukul 6.00pm aku dah balik dah...badan aku rasa x sedap..mungkin semalamnya aku g jogging 6KM..mau tak nya, dah 3 minggu aku x jogging...pastu tiba-tiba jogging secara drastik..terkejut la semua anggoya badan aku nie...ermmmm...ingat nak jogging gak..tapi tgk cuaca cam nak menangis jer..so, tak jadila aku nk bersukan ari ni...Aku terus menuju ke rumah..

Sampai di rumah, aku tgk housemate-housemate aku ada, zaki & Latif..baru aku nak landing kat katil idaman aku tue, tiba2 zaki ajak aku ke KL, nak lepak-lepak katenya..Aku tanya zaki Siapa yang ada?..dia kate Hisham, Lisa dan Adik...ermmm, ok la aku cakap..lama gak x lepak-lepak dengan dorang semua..

Tambah brlengah-lengah, aku terus ke dapur mencapai towel aku yang tersidai di pengampai pakaian...aku terus menuju ke bilik air..mandi air panas..perghhhhh, best giler...memang lama la aku men air..lagi-lagi dapat mandi air panas nie...terbaek la...hahahaha...

Sette semua, kita orang bergerak la ke KL...sampai je di OLDTOWN Jln. Tap Kwan Seng...aku tgk2 x ramai la orang..ok la...aku memang x suke tempat yang ramai sangat orang nie..rimas dan berserabut kepala otak aku nie... Hisham, Lisa dan adik dah sampai dulu...Tanpa berlengah lagi, aku terus memesan makanan..aku order MEE Kari & Orang Smooties...Kita orang lepak sampai pukul 11.00pm camtu laa..

On the way nak balek, tiba-tiba BB zaki berbunyi..dia tgk, pastu dia tanya aku 'Weh!, nak tgk wayang tak?'..aku jawab, ok jer..movie apa...Zaki kate TRON...ermmm cam best gak..aku pon belum tengok lagi movie tu...layan laaa...Aku tanya Zaki ' Sape text ko tadi?'..Zaki  kate Acik LEE..

Wayang kita orang start 12.15am...so sempat lagi la...xder la kita orang nak rushing rushing nie...slow2 jer bawak kereta...malam ni zaki yang drive...aku x larat nak drive...sakit kaki...Sampai MIDVALLEY, acik & ayed sedang makan kat mcD...Tepat 12.20am kita orang masuk wayang...bole kira la berapa orang jer yang ada dalam panggung..maybe MIDNITE kot..n besoknya orang nak keja..so, tak ramai laa yang dtg tgk...hehehehehe

KESIMPULAN MOVIE TRON?

Bagi aku, cerita TRON ni bole dapat 3.5 bintang je la kot...ikut pandangan aku la...orang len aku tak tahu la...lantak laa...Jalan ceritanya biasa laa...tak berat sangat laa...cuma pujian yang aku bole bagi in term of 3D & CGI yang digunakan laa..memang terbaek la...ada 2 3 perkara lucu la yang berlaku sepanjang tayangan itu...aku sampai keras keras perot dik kerana tahan gelak...Abis tayangan pukul 2.30am...aku dah mula mengantuk..aku ajak Zaki terus balik la..dah tahan sangat dah mata nie...ermmm...Aku & Zaki pon pulang ke Shah Alam...

No comments:

Post a Comment