Monday, May 24, 2010

DUGAAN DUGAAN

Oh ya... badan ku sungguh letih sgt nie, aper lagie ngan kepala ku yg kusut... satu masalah demi satu menimpa ku...

nie puwn ngah ngantuk biler type.. so curik time keje sikit so mater nie boleh celik.. kalau layan jer ader jgk lentok kat table... tak pasal2 dengar suara yg manis lagi sweet menegur aku kang... saper lagie kalau bukan boss aku tuew... x per kut, rilex menaip hilang ngantuk boleh kut.. en yus... boleh eh... hee..

Oh ya, dugaan yg nak diciter kat sinie pasal semalam...semalam aku ngan housemate aku zaki n sorang member kitaorang yan gi karok...pada dasarnya aku memang xder pun plan nak ke karok..tapi memandangkan YAN beria-ia ajak dan lagipun aku der kupon 1 jam free...so we all decide pergila karok...petang semalam aku book la...aku book pukul 9pm..

Aku memang xder mood giler nak karok...otak kusut giler time tue...tapi kawan-kawan nya hal..layan kan je la..kena PRO la ckit dalam bab2 ni.. fist of all..aku nak ucapkan Terima Kasih banyak-banyak pada kawan baik aku Zaki, kerana memahami perangai aku yang kejap2 gila dan kejap bangang nie..nasib baek la dapat housemate n kawan yang baek cam ko...terima kasih banyak-banyak k...

Mlm tadi memang aku nyanyi kau kau nya la...lantak la..dari lagu kak Ziana sampai la ke lagu rock kapak tahun bila ntah..Semua lagu yang aku nyanyikan memang der kekait dengan apa yang aku alami skunk nie...nak luah direct tak berani...so aku luahkan melalui lagu lagu yang aku pilihla semalam...

Memang skunk ni aku berkonflik jiwa dengan diri sendiri...iksh..hanya tuhan je la yang tahu betapa pilu dan sengara nya hati ini...nak kongsi dengan kawan kawan pun..aku tak mampu..Ya ALLAH! berikanlah hamba mu ini kekuatan untuk menempuhi nya...Begitu berat nya DUGAAN ini yang kau berikan...

No comments:

Post a Comment