Thursday, April 15, 2010

Eleena + Andika : Pre-Wedding : Lake Garden

Nak dijadikan ceritala...minggu lepas SABTU & AHAD aku terlibat ngan sesi PHOTOGRAFI...sabtu mmber aku kat SHAH ALAM...we guys wat pre-engagement photo shoot...agak penat gak la..tapi enjoy....sowi x upload pic tue..coz atas permintaan tuan badan...dia kate jangan upload dulu b4 majlis pertunangan dia tue...So, aku hormati permintaan dia...

Pada keesokan harinya...AHAD, aku ader satu lagi photo shoot...member sekolah aku...S.G.B...dulu..Eleena@Chumel...Sesi tu aku buat petang around kol 3 - 4 la camtue...tapi biasala...janji melayu..datangnya kul 4 lebey...xpa...menanti dengan penuh kesabaran & keriangan...aku datang sorang lagi member aku..ejad...dia pun tolong2 aku amik gambar nie...

Sebelum mereka-mereka t sampai..aku apa lagi...snap gak la 4 5 keping pic kat LAKE GARDEN nie...tempat ni memang cantik la tuk wat outdoor shooting...memang berbaloila tunggu panas-panas kat sini...banyak giler tempat-tempat yang menarik dan pelbagai angel la bole amik....

Sebenarnya ni kali PERTAMA aku buat photo shooting yang betul-betul la..sebelum nie..aku follow member aku jer...juz tolong2 amik gambar jer...so bila dah kena batang idung sendiri...ahak cuak gak la..tapi..xper...sbelum tu, aku dah buat research ckit la camne nak amik pic yang terbaek n lighting segala kan...kena k buat tu semua...kalo tak buta..mau menggagau aku dibuatnya...hehehhehee....

Bila member aku sampai...apa lagi...aku mulala kerja aku...pelbagai gaya la aku suwuh dorang pose...mula-mula masing-masing malu....sipu sane sipu sini....pastu 1 hour.....dah x malu dah....wahhh...kemain masing-masing pose...pose maut pun ader...hehehe..layan kan ajer...nak katawa pun ader...

Ni aku attach kan sekali pic yang aku snap la...yang tak seberapa nie..amatur la kate kan...hehehe...

Amboi cik comel kita...sabar yer...lom bole itu semua k....andiiiiiikaaaaa.......

saling berpandangan satu sama lain....zeeettttttttt

Seiring dan sejalan...seindah bunga di taman...

sama padan sama cantek...

Salah satu pose mereka yang aku suka la...bersahaja

No comments:

Post a Comment