Thursday, April 22, 2010

Birthday Party

Pada Sabtu bersamaa 17 April lepas...aku, zaki (housemate) aku n azeery...kawan we all sedang lepak2 tengok tv..zaki sibuk buat sleeve tuk sapu tangan kakak dia...tk kendarat..tol kot...Azeery tengah tengok TV...aku plak dok pilih2 baju nak pakai besok...tiba-tiba zaki sound aku..."weh!jom wat surprise birthday party tuk ABG AKI jom?"...aku kate ermm...ok gak...tapi nak makan ape...jam dah kol 9pm...dan ke nak masak-masak segala n preparation...Zaki kate..ala tak payah kek...one of our friends ada bagi BIG APPLE 12pcs...so lets...kitorang plan la..ape lagi ke tesco la yer...

Di tesco kami cari :
1. BELON & Aksesori len...
2. BIHUN & Bahan campuran lain...
3. COCKTAIL
4. NUGGET
5. SNACKS

Pas pilih2...gi bayor..n shoot balek umah....tak lengah-lengah lagi la...takut tak sempat...Samapi je umah, masing-masing dah diberikan tugasan masing2...Tugas aku wat decor n susun meja n pinggan cawan segala...Zaki, tugasnya tiup belon n jadi Project Manager...Azeery plak jadi Chef....ermm....

Gigih ni semua....

Main power kami semua, kecuali yang pakai TOPI BIRTHDAY tu...yang tu BIRTHDAY BOY....Anyway thanks to Zali & Azeery kerana sama-sama menjayakan PLAN tergempar nie k...Alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar sekali...

Ni la diantara tetamu yang hadir dan sempat diberitahu....hehehe...mintak maaf pada mereka yang tidak tidak dijemput...xdan la...

Ni cikgu MIZI...adik kepada Birthday Boy..birthday dia pun sehari sebelum abg dia...so sambut sekali la nie...hehehe...

Mohd Zaki Mohd Fadil..dia ni housemate aku...orangnya...perghhh...dah kenal baru tau....pasti....RIANG....kena tahan telinga laa ckit bila dia bersuara....

Suasana majlis malam tue gamat dengan adanya badut kami...hehehhee.....maaf yer..wkakkakaa

Addin jangan nak berselindung k...camne ko sembunyi pun ...tetap aku kenal ko k...mahluk yang xbole tgk camera...pantang betul kan....hehehhehe

Our BIRTHDAY BOY...abg aki...tak baek k wat camne..."PLS DON'T TRY THIS AT HOME"....

Kan dah cakap...pantang tengok camera...iksh2..Addin Addin....kusyuk betol cikgu kita nie menerangkan pasal sekolah ye...hehehehe....

MAKAN TIME...barula dapat makan...dok sebuk layan tetamu yang banyak...ermmmmm.....terpaksa tukar baju...lencun dah time tue...hehehhee

Haaa..kan dah kena marah ngan cikgu...siap bawak penampor plastik lagi....cian housmate aku....


Kami bersama Birthday Boy lagi....aksi tambah-menambah makanan....sedap makanan malam tue......

Aku dan Zaki..tema kitaorang malam tu RED..so pakai jela warna merah..nasib baek dalam koleksi baju2 aku der warna merah..heheheh...

1 2 3....tetap nk pose kan....wakakkakaka

Alle n his friend...PAYED....anyway..thx PAYED coz join us k..n welcome to the club....pasni anda kenala membiasa kan diri dengan xtvt kami yang sentiasa tergempar-gempar ni k...

Alallalalalalla....nak pose cam budak-budak plak yer..

Preeepppp....preeepppp.....

Thx to KAK FARAH coz sponsor BIG APPLE nie...semuanya sedap...abis la...tapi xbestnya..KAK FARAH x join la...ermmmmm


Alhamdulillah...semuanya berjalan seperti yang dirancang...tapi ader sedikit la lari...ingat kan kita orang nak surprise kan BIRTHDAY BOY...tapi we all yang kena surprise...


No comments:

Post a Comment