Tuesday, November 24, 2009

Tanggal 24 November 1983!



Arini 24 November 2009..sebenar tarikh yang paling bermakna buat salah sorang kawan aku iaitu "EFFA"...arini birthday dia...anyway "Happy Birthday To You"...yang ke 26 tahun..aku pun lupe benorya arini birthday dia..nasib baik kakak dia kak "YANA" call aku...cakap nk wat surprise party tuk "EFFA"...baru aku tau..hehehehe..maaf yer "EFFA"...


*Chocolate Indulgence-my favourite cake


tuk birthday dia kali ni memang meriah dengan kek-kek laa...ader 3 jenis kek laa...satu Chocolate Indulgence 2 Moist Chocolate...memang melantak je la aku arini...makan kek sampai pengsan tema arini...hahahahahhahaha.... 


*kawan-kawan effa


Lepas je sambut kat opis kak "YANA"...kitaorang sambut plak birthday dia kat opis kita orang...buat kat opis bawah...bahagian Admin nya opis...mastermind dia cik Zulia kita la...HR kan..semuanya dia tau....hik hik hik...thx Zulia


* mastermind kita...cik Zulia


* rakan sekerja yang sama member kejutan


* cik HR kita menyerahkan Kek pada Birthday girl

makan-makan..tu jela tema arini......

No comments:

Post a Comment