Tuesday, November 10, 2009

Sejenak Aku Bersama Mereka



Weekend aritu aku+zaki+farah+fezz+faizi+reen...kita orang ke Colmar de Perancis, Bukit Tinggi Pahang dan Japanese Village Tea House...memang best giler pi sane...sebab xpenah pergi kan..so dianya excited tu len macam ckit...kita orang bertolak dari s.alam seawal jam 8am..after breakfast kat Bukit Jelutong, Shah Alam..

Tak penah2 aku bangun pukol 6am k ari sabtu..tapi xper gigih kan jer...sebab Bukit Tinggi nya pasal..nasib baekla aku x drive..."tq zaki coz drive pada hari itu yer"....perjalanan kami mengambil masa 1 1/2 jam...so sampai around 9.30am..memang sejuk kat atas...


Zaki & Farah, mereka memang suka dengan lensa kamera

Sampai je kat tempat yang dituju..apa lagi...berjalan la kita orang...abis smuala kita orang pergi...dari pusat game hingga men game2 yang disediakan..memang klaka laaa..hehehehe.."TOKEN TOKEN TOKEN"


kat perkarangan pintu masuk Colmar de Perancis


Kolam buatan manusia...


Fezz & Farah - Suka pasangan nie...shuuuweeetssss sgtttt!!!!!


After puas merayap2 n men game kat Colmar de Perancis, kita orang menuju ke Japanese village..kami menaiki Shuttle...tabik la aku kat driver shuttle tue..memang gerun la naik shuttle tu...mau ketaq kepala lutuk aku ni k...tapi, maintain jer...wat2 cool...Kat Japanese Village memang satu alam yang len laaa...memang aku rase la suasana Jepun...masuk2 je dalam tue...terus cam berada dalam set pengambaran...mau idaknya...all the Japanese element there...


Jalan masuk ke Japanese village Tea House

Aku, zaki, farah & reen masing2 dah x saba dah nak pakai kimono...Each person have to pay RM20 for the kimono..memang klaka laa bila asing2 dah pakai kimono...hehehehhe...tapi kita orang la paling HAVOC n VOUGE time tue....hehehehehe...


salah satu tempat dalam Japanese Village


Kuntau satu...

Dah penat...apalagi....balek laaaa....so..kita orang turun around 1 lebey la...xlama pon kat atas sane...coz Faizi n Reen ader program..hehhehee...Sampai Shah Alam...apalagi...membuta laa...badan dah penat....zxjhudbaksjszzzzzzzzzzzzz...............

Dan secara tidak sengaja...berlaku satu kejadian yang membuatkan aku rasa bersalah pada seseorang....kalo nak tau apa storynya...kenala tunggu...hehehehehehe.........

No comments:

Post a Comment