Monday, March 14, 2011

VIVA OWNER CLUB a.k.a VOC

Terasa lamanya aku tidak menulis apa-apa di BLOG aku nie..sememangnya aku terlalu sibuk dengan tugasan harian aku yang semakin hari semakin bertambah-tambah...memang dah bukak dag BLOG nie..cuma x sempat je nak update apa-apa yang terbaru..tiba-tiba malam ni aku nekad jer nak menulis...sebab dah terlalu banyak input yang dah ter OVERLOAD dalam otak kecik aku nie...kalau tak dikeluarkan, alamatnyaa....errrrmmmm...berkubur saje laa...

Citer aku kali inin dimulakan dengan penglibatan aku dalam kumpulan kereta VIVA...aku join team V.O.C atau nama panjangnya VivaOwnerClub...Sebenarnya aku dah setahun register dalam team nie..cuma tak active sahaja..maklum laa..BZ dengan KERJA...nk wat camne kan...hehehe...bila aku dah join club keta nie, macam-macam aku dapat..macam-macam pengalaman yang aku dapat..dari aku tak tahu pasal keta nie...bole tahu laa..aku dapat ramai kawan-kawan..tu yang penting sekali..sebab, dengan dorang la aku bole share apa2 pasal keta aku nie..

Antara kawan yang aku rapat  dalam team VOC ni, si LAN@cipot, AREARE, ZACK, RANIK, IZ, BOY, MUNA, NAZA, LOLA, WAN, SHAZWAN, KAPTEN dan yang lain-lain lagi la..nak disebutkan semuanya..memang menjela-jela laa...hahahaha...dorang semuanya ni memang best laa...sempoii...otak giler2 cam aku gak..tapi yang paling best sekali..dalam kami ramai2 nie..aku yang palinh tua sekali..tu yg x bole BLA tue..tapi, rrr..x kisah laa.janji semua leh masuk kepala kan...janji ROCK...

No comments:

Post a Comment